tjenaremsp

Alla inlägg under januari 2013

Av ebba hallesson - 20 januari 2013 14:23

Meej på MSP ! Har varit ute och grillat korv och köttbullar ses!:-)

Av ebba hallesson - 20 januari 2013 00:16

Sryy! Har inte skrivit ett iblägg på evigheter ju! Nu äe kl 00.09 på natten ahh!! Äe AZZA trött spela inne bandy match i lördags kl kvart i ett sammlas vi kl kvart i två ska vi va i grums kl kvart i tre skulle vi spela match! Gick upp kl 25 minuter i åtta på möran skulle se på min L-Brors is hockey! Och SEN till inne bandy matchen! Det blev oavgort stog i mål första perioden släppe in ett och en annan släpte in ett (våran riktiga målvakt hat sträkt sejj!)-.- vi skulle kunna vunit men vi va lite schysta ist ;-D bra vaa??!?!? Ok kan inte skriva mer nu ses!! Love u!

Av ebba hallesson - 20 januari 2013 00:16

Sryy! Har inte skrivit ett iblägg på evigheter ju! Nu äe kl 00.09 på natten ahh!! Äe AZZA trött spela inne bandy match i lördags kl kvart i ett sammlas vi kl kvart i två ska vi va i grums kl kvart i tre skulle vi spela match! Gick upp kl 25 minuter i åtta på möran skulle se på min L-Brors is hockey! Och SEN till inne bandy matchen! Det blev oavgort stog i mål första perioden släppe in ett och en annan släpte in ett (våran riktiga målvakt hat sträkt sejj!)-.- vi skulle kunna vunit men vi va lite schysta ist ;-D bra vaa??!?!? Ok kan inte skriva mer nu ses!! Love u!

Av ebba hallesson - 11 januari 2013 14:59

 :'( farväl! Vila i frid gml farmor   Min gml farmor dog

igår natt :( Äe jätte ledsen :( Se min AB på MSP (moviestarplanet) Hejdå gml farmor :(Vila i frid...

Logga ut
Av ebba hallesson - 9 januari 2013 21:08

Hajj!!! Har ni saknat mig??:D har iaf saknat er! Skolan har börjat så kanske inte kmr hinna skriva såme kanske på kvällen bara :(( men kmr skriva så mke som möjligt! Kmr skriva mer i möra ses ;DD

Av ebba hallesson - 7 januari 2013 13:39

Min bäzza och jag!!

Av ebba hallesson - 7 januari 2013 11:33

Grattis Wilma på födelsedagen!! Hoppas att du kmr få mng presenter!. Här kmr ni få se Wilmas nya AB hon heter:maja blom på MSP här äe hennes nyaste AB nerran för in lägget! Det e en ganska suddig bli men ni kan ju också titta på MSP AB N heter: min födelsedag<3 titta gärna och love ita och gör det som står på AB! Dela också herrå!
:-)

Av ebba hallesson - 7 januari 2013 11:33

Grattis Wilma på födelsedagen!! Hoppas att du kmr få mng presenter!. Här kmr ni få se Wilmas nya AB hon heter:maja blom på MSP här äe hennes nyaste AB nerran för in lägget! Det e en ganska suddig bli men ni kan ju också titta på MSP AB N heter: min födelsedag<3 titta gärna och love ita och gör det som står på AB! Dela också herrå!
:-)

Presentation


Detta är jag när jag va yngre!

Min MSP gubbe.

 

Fråga mig

3 besvarade frågor

Översätt min blogg här!

Räknare

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards